
De waarde van kernwaarden
Bij Swink hechten we veel waarde aan kernwaarden. Accountmanager Nina vertelt hoe we tot onze kernwaarden zijn gekomen en hoe ze dat proces heeft ervaren.
Ik heb 15 jaar in het corporate bedrijfsleven gewerkt in marketing- en communicatierollen voordat ik de overstap maakte naar Swink. Met die ervaring op zak, ben ik graag sparringspartner voor jouw vraagstukken om de digitale strategie van jouw bedrijf verder uit te rollen. Ik kan met je meedenken hoe de teams van Swink jouw kwaliteit hoog houden, je verrassen én net dat extraatje mee te geven vanuit onze maatschappelijke rol. Daarnaast ben ik ook eindverantwoordelijk voor onze eigen marketing, dus misschien heb jij ook nog wat tips voor mij? Ik drink overigens geen koffie, maar heb liever een bakkie thee.
Ik vertel je graag waar Swink voor staat en wat we voor je kunnen doen. Samen met jou en ons team kijk ik welke oplossing het beste past bij je probleem. Daarbij kijk ik natuurlijk ook naar het beschikbare budget en de tijdsplanning die je voor ogen hebt. Daarnaast denk ik graag met je mee over oplossingen in de toekomst. Wij kunnen veel voor je betekenen en zijn snel bekend met je werkwijze en het contentmanagementsysteem. Dan is het natuurlijk heel fijn als hetzelfde team zonder inwerktijd met je volgende project aan de slag kan.
Bij Swink hechten we veel waarde aan kernwaarden. Accountmanager Nina vertelt hoe we tot onze kernwaarden zijn gekomen en hoe ze dat proces heeft ervaren.
Bij een nieuwe rol als accountmanager horen nieuwe vaardigheden. Ik was dan ook blij dat ik een ‘salestraining’ mocht volgen.