• gepubliceerd
  • leestijd
    < 1 minuut

Thuiszorg helpdesk

Flexibele en professionele helpdesk ondersteuning van een zorggericht internetsysteem is essentieel. Kijk wat wij voor u kunnen betekenen.

Organisaties voor thuiszorg verwachten ingrijpende veranderingen in de komende tijd. In een onderzoek door Simac verwacht 40 procent van de zorg­instellingen daardoor een nieuw business model nodig te hebben.

Zorgaanbieders zien een toename van internet toepassingen bij thuiszorg op afstand. De respondenten verwachten voorname­lijk te gaan investeren in domotica – automatisering bij de verzorgde thuis – en in de ICT-infrastructuur. Op dit moment ‘..laten de faciliteiten voor e-health en zelfredzaamheid nog vaak te wensen over…’

Medewerkers van instellingen die met deze internettoepassingen gaan werken, hebben behoefte aan ondersteuning bij het gebruik en bij eventuele problemen. Organisaties zien graag een goed ingevoerde partner die hen in hun ict-gebruik en opleiding van medewerkers bij de hand neemt.

Flexibele en professionele ondersteuning van de vele wisselende gebruikers van zo’n internet systeem is essentieel. Een helpdesk die snel oplossingen biedt en het zorgsysteem operationeel houdt. Swink webservices helpt mensen bij het dage­lijkse gebruik, beantwoordt vragen, signaleert bottle necks, denkt mee over toepassingen en voert verbeteringen door.