• gepubliceerd
  • leestijd
    ± 1 minuut

SEO quick scan II

Met een SEO quick scan hebt u in korte tijd veel duide­lijkheid over hoe uw organisatie in korte tijd letter­lijk zichtbaarder wordt.

De wereld van zoekmachine optimalisatie, die moet zorgen dat uw site snel gevonden wordt door geïnteresseerden, is constant in beweging.
Zoekmachines zoals Google passen doorlopend hun technieken en algoritmes aan. Bovendien verandert het zoekgedrag van de consument ook steeds weer.

Er is eigen­lijk geen standaard SEO advies: continue de nieuwste ontwikkelingen bijhouden is alleen voor professionals weggelegd. Zoals we al in eerdere blogs over SEO schreven moet de informatie op een website helder zijn, relevant voor de pagina en op de juiste plek vindbaar op het net. Daarbij helpt een duide­lijke indeling en overzichte­lijke structuur. Simpele dingen als iedere pagina een eigen titel geven, of het invoeren van meta tags ontbreken nog bij veel sites.

Veel elementaire zaken kunt u zelf eenvoudig uitzoeken. Wie linkt er naar uw site? En wat is dan de tekst die daarbij staat? Vraag niet alleen aan al uw zake­lijke relaties om naar uw website te linken, maar lever hen daarvoor ook een bondige, wervende tekst aan, die kort uw bedrijf typeert.

Professionele website analyse geeft vaak verrassend inzicht in het verkeer naar uw site. Het zoekgedrag van uw klanten komt overzichte­lijk in beeld. Uit zo’n analyse volgt op welke manieren u uw vindbaarheid kunt optimaliseren en bijvoorbeeld wat uw concurrenten doen. Met een SEO quick scan hebt u in korte tijd veel duide­lijkheid over hoe uw organisatie in korte tijd letter­lijk zichtbaarder wordt. Het voordeel van Swink is ook dat wij zulke verbeteringen ook meteen voor u uitvoeren!