Skip to content
Swink
SwinkSwink
  • Online dienstverlening
    • Analytics rapportage
    • Contentcreatie
    • Contentmanagement
    • Contentmigratie
    • Data analytics
    • Digitale toegankelijkheid
    • Online adverteren
    • Toegankelijke PDF’s
    • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
  • Onze klanten
  • Blog
  • Social return
    • Swink is een B Corp
    • Swink en het PSO-keurmerk
    • Sustainable Development Goals (SDG’s) van Swink
    • Impactinitiatieven
  • Werken bij Swink
    • Herken jij je hierin?
  • Over ons
    • Ons verhaal
    • Onze kernwaarden
    • Team
    • Nieuws
    • Contact & route
    • Onze partners
  • 020 – 44 89 060
Search:
Zoek
  • Online dienstverlening
    • Analytics rapportage
    • Contentcreatie
    • Contentmanagement
    • Contentmigratie
    • Data analytics
    • Digitale toegankelijkheid
    • Online adverteren
    • Toegankelijke PDF’s
    • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
  • Onze klanten
  • Blog
  • Social return
    • Swink is een B Corp
    • Swink en het PSO-keurmerk
    • Sustainable Development Goals (SDG’s) van Swink
    • Impactinitiatieven
  • Werken bij Swink
    • Herken jij je hierin?
  • Over ons
    • Ons verhaal
    • Onze kernwaarden
    • Team
    • Nieuws
    • Contact & route
    • Onze partners
  • 020 – 44 89 060

BUITENGEWOON

BLOG

View allAnalytics rapportageBlogBuitengewone medewerkerContent managementContentcreatieContentmigratieData analyticsOnline adverterenPipPrivacySociaal ondernemenToegankelijkheidZoekmachineoptimalisatie (SEO)
apr222016
fouten in websites

Vijf veel voorkomende fouten in websites die je vandaag nog moet oplossen

Blog, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marcelapril 22, 2016

Een goed presterende en functionerende website is voor iedereen van belang. Bij het bouwen van een nieuwe website gaan de meeste bedrijven dan ook niet over een nacht ijs. Toch zien we in de praktijk dat er fouten in websites zitten die de vindbaarheid en prestaties sterk benadelen.

mrt152016
darts

Doel van je website en KPI’s bepalen

Blog, Content management, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marcelmaart 15, 2016

Elke website is gebouwd met een doel. Er zijn diverse doelen mogelijk, zoals informeren, productverkoop, leadgeneratie, etc.

jan52016

Onderscheidend vermogen op internet

Blog, Content management, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Swinkadminjanuari 5, 2016

Op hun websites tonen bedrijven en webshops uitvoerig de kwaliteiten van hun producten en diensten. Alles wordt in de strijd gegooid om de bezoeker te overtuigen en tot een aankoop over te gaan. Tegenwoordig is er online echter veel concurrentie, waarbij iedereen heel hard roept dat zij heel goed zijn.

nov232015
Calculated metrics

Calculated metrics nu beschikbaar in Google Analytics!

Analytics rapportage, Blog, Data analyticsBy Marcelnovember 23, 2015

Google heeft een nieuwe feature geïntroduceerd voor Google Analytics, namelijk calculated metrics (oftewel berekende statistieken). Dit stelt je in staat om je eigen metrics aan te maken en zo je rapportages en analyses nog krachtiger kunt maken.

okt272015

Wat je moet doen met inconsistente Google Search Console data

Blog, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marceloktober 27, 2015

Als je Google Search Console gebruikt, zijn er een aantal dingen waar je op moet letten. Een van de dingen waar je wellicht tegenaan bent gelopen is dat als je Search Console gekoppeld hebt aan Google Analytics, de data vaak niet overeenkomt. Dat is natuurlijk raar, omdat de gegevens allebei uit Search Console komen en…

Details
okt192015

Rechtenvrije afbeeldingen voor je blog of website

Blog, Content managementBy Marceloktober 19, 2015

Als je een eigen website of blog hebt, zal je waarschijnlijk bij je content mooie, bijpassende afbeeldingen willen gebruiken. Het is dan verleidelijk om naar Google Afbeeldingen te gaan en de mooiste afbeelding die je daar vindt te kopiëren en hergebruiken. De kans is echter groot dat je dan inbreuk maakt op het auteursrecht van…

Details
okt92015
stop referral spam

Referral spam verwijderen uit Google Analytics: zo doe je dat!

Analytics rapportage, Blog, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marceloktober 9, 2015

Als je Google Analytics regelmatig gebruikt, zal je ongetwijfeld zijn opgevallen dat er steeds meer spam in de data te zien is. Dit komt door bots en geautomatiseerde scripts die nepgegevens naar Google Analytics sturen.

1
2345678910
…1112131415…
1617181920212223
24
  • Home
  • Blog
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Privacy statement
  • Proclaimer
Adres: Zekeringstraat 33, 1014 BV Amsterdam
Telefoon: 020 – 44 89 060
E-mail: info@swink.nl
KvK nr: 34289213
BTW nr: NL8188.02.820.B01
Wij versturen 6 keer per jaar een buitengewoon handige thema-nieuwsbrief
Velden met een * zijn verplicht





Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.
De Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Go to Top