Skip to content
Swink
SwinkSwink
  • Online dienstverlening
    • Analytics rapportage
    • Contentcreatie
    • Contentmanagement
    • Contentmigratie
    • Data analytics
    • Digitale toegankelijkheid
    • Online adverteren
    • Toegankelijke PDF’s
    • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
  • Onze klanten
  • Blog
  • Social return
    • Swink is een B Corp
    • Swink en het PSO-keurmerk
    • Sustainable Development Goals (SDG’s) van Swink
    • Impactinitiatieven
  • Werken bij Swink
    • Herken jij je hierin?
  • Over ons
    • Ons verhaal
    • Onze kernwaarden
    • Team
    • Nieuws
    • Contact & route
    • Onze partners
  • 020 – 44 89 060
Search:
Zoek
  • Online dienstverlening
    • Analytics rapportage
    • Contentcreatie
    • Contentmanagement
    • Contentmigratie
    • Data analytics
    • Digitale toegankelijkheid
    • Online adverteren
    • Toegankelijke PDF’s
    • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
  • Onze klanten
  • Blog
  • Social return
    • Swink is een B Corp
    • Swink en het PSO-keurmerk
    • Sustainable Development Goals (SDG’s) van Swink
    • Impactinitiatieven
  • Werken bij Swink
    • Herken jij je hierin?
  • Over ons
    • Ons verhaal
    • Onze kernwaarden
    • Team
    • Nieuws
    • Contact & route
    • Onze partners
  • 020 – 44 89 060

BUITENGEWOON

BLOG

View allAnalytics rapportageBlogBuitengewone medewerkerContent managementContentcreatieContentmigratieData analyticsOnline adverterenPipPrivacySociaal ondernemenToegankelijkheidZoekmachineoptimalisatie (SEO)
okt212016
hogere conversie

Hogere conversie uit je website

Blog, Content management, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marceloktober 21, 2016

Naast het feit dat de website het visitekaartje is van je organisatie, wil je er ook iets mee bereiken. Een website kan verschillende doelen hebben. Hierbij kun je denken aan het verkopen van producten, het werven van klanten (leads) of informeren en het beantwoorden van klantvragen.

okt72016
Google analytics reguliere expressies

Reguliere expressies toepassen in Google Analytics

Analytics rapportage, BlogBy Marceloktober 7, 2016

Google Analytics bevat standaard veel rapporten en statistieken van je website. Voor een algemeen overzicht voldoen de standaard rapporten en weergaven goed. Om specifieke vragen te kunnen beantwoorden en waardevolle inzichten uit Google Analytics te halen is meer nodig.

sep232016
Meisje met vergrootglas

Broad match, exact match? Alles over AdWords zoekwoordopties

Blog, Online adverterenBy Marcelseptember 23, 2016

Als je adverteert in de zoekresultaten van Google met AdWords, is het belangrijk om veel aandacht te besteden aan de relevantie van je advertenties.

sep22016
hoger in google

Zo kom je hoger in Google met een mobielvriendelijke website

Blog, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marcelseptember 2, 2016

Een mobielvriendelijke website is tegenwoordig een absolute must. Gebruikers browsen het web steeds meer met mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets.

Intranet – interne communicatie

Blog, Content managementBy Vincentaugustus 30, 2016

Op uw intranet, het beveiligde netwerk binnen uw bedrijf, kunnen werknemers effectiever en sneller samenwerken, informatie uitwisselen en zijn belangrijke procedures duidelijk op één centrale plek vindbaar. Als het goed is, natuurlijk…

jun22016
kwalitatieve linkbuilding

Hoger in Google met kwalitatieve linkbuilding

Blog, Zoekmachineoptimalisatie (SEO)By Marceljuni 2, 2016

Om online goed te presteren is een hoge positie in de zoekresultaten van Google erg belangrijk. Dat is precies waar zoekmachineoptimalisatie of SEO (search engine optimization) over gaat. Er zijn veel factoren die invloed hebben op de positie van jouw website in Google.

mei102016

Starten met adverteren op Facebook

Blog, Online adverterenBy Marcelmei 10, 2016

Facebook is een zeer populair sociaal medium onder gebruikers, maar ook onder bedrijven. Veel bedrijven en community’s vechten om aandacht voor hun Facebookpagina’s en de berichten die ze daarop plaatsen. Het is echter al lang niet meer zo dat een gebruiker elk bericht in zijn of haar tijdlijn ziet van elke gelikete pagina. Organisch bereik…

Details
1
23456789
…1011121314…
151617181920212223
24
  • Home
  • Blog
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Privacy statement
  • Proclaimer
Adres: Zekeringstraat 33, 1014 BV Amsterdam
Telefoon: 020 – 44 89 060
E-mail: info@swink.nl
KvK nr: 34289213
BTW nr: NL8188.02.820.B01
Wij versturen 6 keer per jaar een buitengewoon handige thema-nieuwsbrief
Velden met een * zijn verplicht





Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.
De Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Go to Top