• gepubliceerd
  • leestijd
    < 1 minuut

Effectief Content Management Support – Helpdesk

Denk je als webredacteur wel eens: ‘hoe vind ik de tijd om aan de website of het intranet te werken?’ Of: ‘hoe doe ik dat ook alweer?

Denk je als webredacteur wel eens: ‘hoe vind ik de tijd om aan de website of het intranet te werken?’ Of: ‘hoe doe ik dat ook alweer?’ Je hebt geleerd te werken met het CMS van je bedrijfswebsite, maar die kennis zakt ook weer weg. Zeker als je er niet weke­lijks mee werkt. Wat kun je doen?

Je kunt een partij zoeken die je ondersteunt via een helpdesk. Waaraan je vragen kunt stellen, die je vertelt hoe je dingen kunt aanpakken of je het hele werk uit handen neemt. Zoals content invoeren, een tekst optimaliseren voor het web, analytics over het webbezoek gebruiken, intranet opschonen en optimaliseren.

Swink is een partij die dit werk dage­lijks doet voor diverse (afdelings)websites en intranet van grote en MKB-bedrijven. Die daardoor goed ingevoerd in hun CMS, de huisstijl kent en daardoor sneller en efficiënter werkt. Dat scheelt irritatie en tijd, die iedereen liever aan z’n eigen­lijke werk besteedt!