• gepubliceerd
  • leestijd
    < 1 minuut

Content Management en Webredactie

Slimme bedrijven laten regelmatig mensen van buiten hun beroeps- of bedrijfsgroep naar hun website kijken.

Slimme bedrijven laten regelmatig mensen van buiten hun beroeps- of bedrijfsgroep naar hun website kijken. Snappen zij wat het bedrijf doet, wat het van de bezoeker wil, of waarmee dit bedrijf zich profileert? Dat klinkt misschien overdreven, maar ervaring leert dat men zich niet realiseert dat voor een buitenstaander veel aannames helemaal niet vanzelfsprekend of zelfs maar begrijpe­lijk zijn. Jargon, ‘business-speak’ of gewoon wollig en verwarrend taalgebruik maken dat een website, die toch bedoeld is om uit te leggen wat e doet, zijn doel voorbij schiet.

Praktische indeling, verhelderend beeldmateriaal, duide­lijke termen en uitleg kunnen enorm helpen om potentiële klanten te interesseren en zoekmachines toeganke­lijke informatie te geven. Dit levert direct resultaat: niet alleen meer omzet of interesse, maar ook bij al bestaande klanten en bij eigen werknemers trots dat ze met u in zee zijn gegaan.